شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

دوباره شب شد و من بی قرارم

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 دوباره شب شد و من بی قرارم
Connectکن،زودبیا،در انتظارم
بیا من آمدم پای Messenger
شدم محسور آوای Messenger
بیا Hardدلت را ما ببینی
گلی از کنج Home Pageت بچینم
بیا Iconنمای بی نشانم
که من جز آدرسMailت ندانم
بیا امشب کمیOnlineباشیم
و یا تا صبحSun Shineباشیم
بیا ای عشقDot com عزیزم
به پای تو wها بریزم
بیا ای حاصل Search جهانی
بیا اجرا کن آن File نهانی
بیا درد دل تو را کم دارم امشب
حدودا 100مگی غم دارم امشب
اگر آیی دعایت مینمایم
دعا تا بینهایت مینمایم
اگر آیی دعای من همین است
و یا نقل بمضمومش چنین است:
مبادا لحظه ای DCشوی یار
مبادا نام مرا پاک سازی
و کاخ آرزو را خاک سازی
بمان تا جاودان اندر دل من
بمان تا حل شود هر مشکل من! 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد