شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

رسم دوستداریها

 

بیا با من دلم تنها ترین است

نگاهت در دلم شور آفرین است

مرا مستی دهد جام لبانت

شراب بوسه ات گیرا ترین است

ز یک دیدار پی بردی به حالم

عجب درمن نگاهت نکته بین است

سخن از عشق ومستی گوی با من

سخن هایت برایم دلنشین است

مرا در شعله ی عشقت بسوزان

که رسم دوستداریها همین است

OF MILAD

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 14:49 http://www.mazyar-fallahi.blogsky.com


...::: بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفداران مازیار فلاحی :::...

با دانلود دو آهنگ جدید و بسیار زیبا ی" گل نازم" و "دلم بشکنه حرفی نیست" منتظرتونم.

اگر دوست داشتید وبو با عنوان ...::: بزرگترین و بروزترین وبلاگ طرفداران مازیار فلاحی :::... لنیک کنید.

منتظرم
منو از نظراتتون بی بهره نذارید.
www.mazyar-fallahi.blogsky.com

سلام خانومی کد آهنگ وبلاگت رو واسم ایمیل میکنی؟
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد